Thursday, July 7, 2011

Rahsia Umpan Power

Salam agak lama saya tidak mengupdatekan blog ini. Mohon maaf. Kerana dari blog stat yang ada pada blog ini, ramai yang mengunjungi blog ini namun hanya dapat maklumat lama. Sebenarnya saya agak sibuk dengan tugas harian yang mengecilkan kesempatan untuk saya menulis atau menghantar posting terbaru ke blog ini.

Baiklah. Saya sebenarnya ingin memaklumkan kepada pengunjung blog bahawa web jualan Rahsia Umpan Power Kap dan patin akan ditamatkan tidak berapa lama lagi.
Sebagai gantinya, Rahsia Umpan Power versi2 akan menyusul sebaik sahaja web lama ini ditamatkan. Jika ada pengunjung yang berminat dengan Rahsia umpan Power Kap Dan Patin ini, dapatkanlah segera dengan mengunjungi www.umpanpower.com  Apabila web ini ditamatkan, dan digantikan dengan Rahsia Umpan Power versi2, harganya sudah tentu akan dinaikkan. Ini kerana dalam e-book Rahsia Umpan Power Versi2, semua bakal pembeli akan didedahkan dengan pelbagai resepi rahsia yang lebih power. Rahsia tradisi memancing ikan sungai juga akan didedahkan. Saudara juga akan didedahkan bagaimana untuk memancing udang galah iaitu Raja Udang di sungai.

Tentang harganya...saya masih belum tetapkan. Tetapi ianya tidak akan membebankan saudara pembeli dan Insya Allah akan memberikan kepuasan lebih hebat berbanding Rahsia Umpan Power Kap Dan Patin.

Tunggulah kehadiran Ebook khusus untuk pemancing ini...

Wassallam.

No comments: